Upravljanje imovinom registar nekretnina
- Izrada strategije upravljanja imovinom
- Izrada i implementacija aplikacije „upravljanje imovinom“
- Edukacija djelatnika za rad u aplikaciji
- Inicijalni unos podataka o nekretninama u sustav
1. Mogućnost samostalnog korisničkog definiranja strukture grupa svih nekretnina na upravljanju
2. Mogućnost korisničkog definiranja atributa grupa nekretnina prema funkciji nekretnine
3. Mogućnost korisničkog unosa vrijednosti predefiniranih atributa (statusi vlasništva, namjena, vrsta nekretnine, način stjecanja nekretnine, itd.) te samostalnog definiranja atributa nekretnina
4. Mogućnost samostalnog korisničkog definiranja atributa dodatnih opisnih karakteristika prema pojedinoj grupi nekretnina (unos svih potrebnih mjernih jedinica: dužine i širine, visine, površine, katnosti, …), energetska procjena, građevinska konstrukcija, materijali, vrste grijanja i dr.
5. Mogućnost samostalnog korisničkog definiranja atributa dodatnih financijskih karakteristika specifično prema pojedinoj grupi nekretnina (prihodi, rashodi, …)
6. Mogućnost dodavanja neograničenog broja korisničkih grupa od strane Naručitelja. Za svaku korisničku grupu Naručitelj mora biti u mogućnosti sam definirati kojim funkcionalnostima i podacima na razini retka. Svaka korisnička grupa ima pristup
7. Upravljanje pravima rada pojedinog operatera na razini funkcija aplikacije (operater može koristiti određene i dopuštene funkcije aplikacije – unos, ažuriranje, pregled, uvid)
8. Samostalno administriranje pravima rada operatera prema grupama (određenom atributu) nekretnina (operater može ažurirati samo podatke iz pojedine grupe nekretnina, imati uvid u druge grupe nekretnina, ili npr. imati pravo samo na uvid svih grupa nekretnina a nemati pravo na ažuriranje niti jedne grupe nekretnina)
9. Financijsko upravljanje nekretninama – PRIHODI: najam/zakup, regresi po osiguranom slučaju, drugi prihodi (zakup reklame na objektu)
10. Financijsko upravljanje nekretninama – TROŠKOVI: pričuve za održavanje nekretnine, drugi troškovi održavanja (samostalno definiranje korisnika koje vrste troškova i način praćenja – mjesečno, periodično, godišnje), kao i svi režijski troškovi za koje se Naručitelj odluči analitički pratiti u Registru (struja, voda, grijanje, …)
11. Evidencija podataka za središnji državni registar imovine
12. Unos osoba povezanih s nekretninama u ulogama vlasnika i korisnika nekretnine te upravitelja nekretnine
13. Unos i upravljanje svim vrstama dokumenata povezanih s pojedinom nekretninom (ugovori, fotografije, nacrti, energetski certifikati, zapisnici, projekti, ulazni računi i dr.)
14. Unos identifikacije nekretnine prema služenim evidencijama katastra i zemljišne knjige
15. Unos podataka katastarskih općina i čestica (katastarska površina, napomena), podaci o posjedništvu (osobe, udjeli i ograničenja)
16. Unos zemljišnoknjižnih podataka (ZK uložak, ZK poduložak i ZK čestica), kao i podataka o vlasništvu (osobe, udjeli i tereti)
17. Uspostava i automatsko vođenje povijesti izmjena podataka o nekretninama kod svake promjene, s uključenim podacima operateru koji je promjenu unio te datumu i vremenu promjene
18. Unos ručnih stavaka dnevnika o nekretninama u svrhu dodatnog informiranja o važnim promjenama i događajima na nekretnini (npr. zakazana ročišta vezana za eventualni spor na nekretnini, iskazani interesi potencijalnih kupaca, zakazivanje sastanaka sa strankama vezano za konkretnu nekretninu)
19. Samostalno korisničko definiranje strukture nadređene nekretnine i njenih sastavnih dijelova, s posljedicom računanja sumarnih financijskih podataka na nadređenoj nekretnini i/ili na sastavnim dijelovima (svi troškovi na zgradi, a prihodi upisani pojedinačno na svim poslovnim prostorima unutar zgrade)
20. Poziv GoogleMaps/OpenStreeMap preglednika prostornih podataka na neposredno određenoj lokaciji nekretnine (mogućnost uvida u GoogleStreetView)
21. Detaljan pregled podataka i izvještavanje o nekretninama (brojčano i grafički) prema slijedećim razinama: sumarno na razini svih nekretnina, sumarno na razini grupe nekretnina, detaljno na razini nekretnina prema korisnički definiranom filteru i detaljno na razini svake nekretnine posebno
22. Pregled i pretraživanje podataka svih nekretnina prema korisnički zadanim filterima
23. Pregled i pretraživanje podataka svih nekretnina prema dodatnim opisnim i financijskim karakteristikama
24. Pregled i pretraživanje podataka svih nekretnina prema katastarskim i zemljišnoknjižnim podacima
25. Pregled i pretraživanje podataka svih nekretnina prema osobama u ulogama posjednika katastarskih čestica i vlasnika zemljišnoknjižnih podataka
26. Ispis sumarnih podataka svih nekretnina, njihove brojnosti prema grupama i statusu vlasništva, s mogućnošću exporta u: PDF, WORD i EXCEL
27. Ispis povijesti promjene podataka (automatske i/ili ručne) nekretnina prema nekretnini i operateru, s mogućnošću exporta u: PDF, WORD i EXCEL
28. Ispis svih podataka o pojedinoj nekretnini – izrada kartice nekretnine (pojedinačne, nadređene ili grupe nekretnina), s mogućnošću exporta u: PDF, WORD i EXCEL
29. Izrada financijskog izvještaja nekretnina prema vremenskom periodu (svi troškovi i prihodi pojedine nekretnine prema poslovnim godinama ili u definiranom vremenskom razdoblju tekuće poslovne godine), s mogućnošću exporta u: PDF, WORD i EXCEL
30. Izrada izvještaja o procjeni vrijednosti nekretnine, prema metodi procjene i drugim podacima važnim za procjenu u cilju pregleda i ovjere ovlaštenog procjenitelja, s mogućnošću exporta u: PDF, WORD i EXCEL
31. Izrada korisnički definiranih izvještaja za grupe nekretnina ( regije ) te izrada korisnički definiranih izvještaja za pojedinačan ispis podataka nekretnina (npr. predložak ugovoru o zakupu poslovnog prostora, franšizi,…), s mogućnošću exporta u: PDF, WORD i EXCEL
Utinjska 39
10000 Zagreb
Hrvatska
CENTAR ZA DIGITALIZACIJU d.o.o. za informacijske usluge
OIB: 76647480594
MBS: 080754195
Trgovački sud u Zagrebu
Temeljni kapital 20.000,00 kuna, uplaćen u cijelosti
Član društva: Ivan Baković, direktor
IBAN: HR11 24020061100591609
BANKA: Erste&Steiermärkische Bank d.d.